Hoe u het meeste uit uw bedrijf haalt

Uitdagingen waarmee een groeiend bedrijf te maken krijgt - De vaart

belangrijk…

het volstaat te zeggen dat veel bedrijven falen alleen omdat ze te lang op hetzelfde oude spoor blijven. Een bedrijf verbetert zelden door 'grote' of plotselinge verrassingen in hun bedrijf te maken. Vaak zijn het de kleine maar gestage en redelijke, maar niet voor de hand liggende veranderingen die het meest gunstig zijn voor het bedrijf en de bedrijfsresultaten. De kleine veranderingen herinneren mensen eraan dat een bedrijf een solide investering blijft.

Helaas is dit meestal een uitdaging voor veel bedrijven, die in plaats van kleine onverwachte veranderingen in hun productie- of financiële processen door te voeren, gewoon aanpassingen aan de uitgaande handel doorvoeren. Als het bedrijf geen kwaliteitsprogramma aan hun repertoire toevoegt voor deze kleine veranderingen, wordt het erg moeilijk om te concurreren op de huidige markt.

Laten we het hebben over twee bedrijven, die beide vergelijkbare fundamenten hebben. Het eerste bedrijf maakt 'soepele, instap'-producten die de directe doelen van de klant kunnen ondersteunen. Het andere bedrijf maakt "high-end" producten met sterke opwaartse aanpassingen. Op deze manier ontwikkelen beide bedrijven hun business op dezelfde manier. Beide bedrijven zullen waarschijnlijk ook wat extra kansen missen, aangezien ze zaken blijven doen op dezelfde verouderde en bekende kanalen.

Waarom behalen deze bedrijven dezelfde resultaten?

Er zijn veel redenen, maar een van de belangrijkste problemen heeft te maken met de manier waarop het bedrijf wordt uitgevoerd. Een ding dat beide bedrijven gemeen hebben, is een effectief kwaliteitsmanagementprogramma. Het effectieve programma komt niet op de markt en verwacht alleen dat de kwaliteit zal verbeteren.

Dit kwaliteitsmanagement kan worden geïdentificeerd door de volgende stappen.

1.Voor die producten die door niemand kunnen worden gemaakt (deze producten kunnen zich in sommige machines bevinden)

a. Het kwaliteitsmanagementprogramma identificeert zorgvuldig alle componenten die kunnen worden uitbesteed aan andere delen van de wereld.

b. Indien van toepassing verwijst het programma naar ervaren managementmensen uit andere delen van de wereld, om passende training voor het product te sponsoren. Dus in bovenstaand voorbeeld kan een Nobody een expert worden op dit gebied door een grote of snelle aanpassing aan het product te maken.

c. Ook wordt gekeken of onderdelen daadwerkelijk kunnen worden uitbesteed. Dit is een grondige inventarisatie van de wensen van de klant en wordt vervolgens min of meer in eigen beheer uitgevoerd.

2. Voor die producten die niet kunnen worden uitbesteed

a. Het programma is niet afhankelijk van enige vorm van externe expertise. Het programma is georganiseerd rond de klant en die eisen.

b. De managementmensen die het als mentoren beschouwt, nemen deel aan dit programma en krijgen specifieke lessen en aanbevolen hulpmiddelen terwijl het product wordt gemaakt.

3. Voor die producten die zich het beste aanpassen aan de nieuwe normen

a. Het programma vraagt ​​altijd om een ​​standaardmethode om de nieuwe standaarden te communiceren. Het is mogelijk dat er momenten zijn waarop het gebruik van een nieuwe methode, gebruikt voor een heel ander project, de beste weg is voor de klant.

b. Een programma als dit geeft de programmamanager de tijd om op een veilige manier te overleggen met sleutelfiguren (inclusief supervisors en managers) over het recept voor het nieuwe product en de nodige aanpassingen te doen.

4. Wat betreft de producten die niet kunnen worden uitbesteed

a. Een goed programma heeft de juiste routines voor het opvolgen van klanten, ondersteuning en teamleden.

b. Dit betekent ook dat het programma een methode bevat om met klanten en teamleden tot overeenstemming te komen bij problemen of geschillen.

c. Een soortgelijk proces van follow-up met klanten en teamleden voor het nieuwe product is door veel bedrijven met succes toegepast. Het houdt de relatie in stand en stimuleert de algehele betrokkenheid bij het product.

5. Het laatste punt is dat een goed programma altijd de focus op de klant en het voordeel van het bedrijf in gedachten houdt.

6. Een reeks van dergelijke casts hebben de neiging om de teamleden te vermengen

a. De focus ligt op de specifieke projecten en de winst die ze opleveren

b. De teams richten zich positief op de klanten/welvaart

c. Daarnaast krijgen de deelnemers aan het programma een speciale aanduiding waaruit blijkt dat ze professioneel zijn toegerust voor hun nieuwe rol en functie

Merk op waarom dit de beste plaatsen zijn om te beginnen.

We hebben het gehad over waar uw bedrijf nu staat. Het is belangrijk dat u uw public relations van tevoren voorbereidt, inclusief een goed programma. De weg naar een succesvol programma gaat via een reeks gegoten neuzen, met voortdurende kwaliteitsverbetering, evenals facturen en productiviteitsrichtlijnen. Hoe kunnen we ons voorbereiden op uw programma? Ik heb een trefzekere methode en een kant-en-klare wijzigingsagenda van de programmacommissie. Dit zal uw inspanningen om aan de slag te gaan ondersteunen en extra ondersteuning bieden naarmate het plan evolueert. Als de programmacommissie ons beste belang als hun hart en doel heeft, dan zijn we op een positieve weg naar succes.

Toekomstige beoordelingen na het evenement brengen hen zowel in de richting van ons gestelde doel als de positieve impact ervan op klanten en hun aandeel in het programma.