Innovatie in PR.

Tien succesfactoren voor innovatie - ManagementSite

Daarom hebben we besloten deze te delen in ons nieuwe boek 'Plannen voor succes in innovatie'. Voor de management- en adviesmarkt ontwierpen we een nieuwe formule die het beste uit een nieuw domein in consulting samenbrengt: managementinnovatie. In een serie artikelen gaan we in op de kernelementen van innovatie en management in Rotterdam. Elk artikel geeft inzicht in het domein en de grote spelers.

Integratie van innovatie met PR

Op onze adviesmarkt zijn er aanzienlijke gebieden voor de implementatie van innovatie in PR. Een van de belangrijkste elementen van hoogtepunten in ons boek is overigens de integratie tussen innovatie en public relations. Tip: een samenwerking tussen innovatie en PR raden we altijd aan. Deze methode kan door elk adviesbureau worden gebruikt. Interessant is dat we vaststellen dat innovatie ook in dit domein kansrijk is. Enige uitzondering is wanneer technologie handel is. In de overtuiging dat HL-pistool of enige vorm van innovatieproducten perfect aansluit bij onze representatieve methodologie, definiëren we 'plannen voor succes'. De meeste van onze klanten zijn het daar echter niet mee eens. Voor veel bedrijven is het echter vaak een reële keuze om veranderingen door te voeren in hun eigen beheerinfrastructuur ten opzichte van hun eigen specifieke commerciële domeinprestaties.

We horen vaak de toenmalige rechtvaardiging van technologie. De Nederlandse 'Manager' denkt constant, 'maar dit is te high tech' en of de technologie wel aan de projecteisen zal voldoen. Echter, door onze gemeenschappelijke kennis en ervaring op dit gebied dient u zich te realiseren dat deze uitdaging alleen weggelegd is voor de technoloog. Het bevat ook het beste dat door de technoloog zelf is gezegd. Het probleem is dat ze door hun hoogtechnologische oplossingen het vertrouwen van hun klanten in hun bedrijf weten te verliezen. Daarom. De managers zien hun eigen oplossingen alleen als een realistische oplossing. Dit is een probleem voor de traditionele zakenwereld. De grootste uitdaging voor veel van de organisaties is om hun eigen oplossingen te pushen met al hun klanten. Hieronder staan ​​de belangrijkste elementen van deze taak:

Tip: wees voorbereid om deze uitdaging aan te gaan en ermee om te gaan. We merken dat de oudere managers in het domein banger zijn voor verandering; zeker als ze beseffen dat de oplossing in de managementtraining voor hen bestaat. Eigenlijk moeten we de uitdaging aangaan om te slagen. Als u tegenwoordig een 'plannen voor succes'-systeem krijgt, moet u op hetzelfde tijdstip zijn als de andere adviesbureaus. Business intelligence is daarbij essentieel. Nu is dit in hoge mate een 'plannen voor succes' van alledaagse partners.

We ontvangen de casus van een bedrijf dat IT-oplossingen bouwt voor financieel toezicht. Ze moeten een doel bereiken om 'geïntegreerd' te worden. Een medewerker van onze cliënt Volgens deze casus gebruikte de manager bepaalde wapens om zijn mensen te 'managen'. Het belangrijkste inzicht uit onze ervaring is dat de juiste mensen binnen de organisatie zitten. De oplossing moet echter vanuit de organisatie worden aangestuurd. Wat ook dat permanente risico voor deze situatie is, is dat het senior management het probleem is.

Ons onderzoek suggereert dus dat het rendabel is om activiteiten te koppelen aan deze nieuwe managementafdeling. In dit stadium zouden we zeggen dat hoewel we de plaats van de managers respecteren voor hun initiatieven, je moet wachten (positieve verandering in termen van je eigen bedrijfsproces en jou:) het gevaar bestaat dat ze onafhankelijk worden van de ideeën en het resultaat van de organisatie . Op dat moment zijn ze waardevoller voor je.

We zijn ons ervan bewust dat we geen complete oplossing voor u hebben. Maar we hebben geprobeerd enkele opties voor onze aanpak op te sommen om deze aanpak aan te vullen. Dit zijn de geschikte opties:

Tip: De meest succesvolle innovatie is wanneer je tijdens de daadwerkelijke implementatie elke stap anders en systematisch uitvoert.

Betrek meer van uw management.

Uw Innovation Director moet hierbij worden betrokken.

Ze staan ​​te dicht bij de klanten (klanten, partners); ze hebben er een persoonlijk belang bij.

Ze hebben producten voor uw klanten die de klanten op prijs stellen.

Strategisch nieuwe markten bedenken voor uw nieuwe product

Identificeer uw huidige klanten die aan een soortgelijk product werken.

Ontwikkel een gedetailleerd plan voor het nieuwe product.

Nieuwe look voor uw huidige product.

Focus op hoe klanten reageren

Nieuwe inzichten krijgen.

Link naar het nieuwe product.

Verhoog het concurrentievermogen door uw producten te verdunnen.

Krijg het proces van innovatie.

Krijg gedetailleerde analyse en perceptie van hoe klanten het nieuwe product ervaren.

Kies de goede kansen.

Ontwikkel de oplossingen.

Creëer de permanente oplossing.

Wat is de belangrijkste uitdaging die ik met dit verhaal aan de orde wil stellen?

Wat zijn de twee belangrijkste managementfasen bij de uitvoering van mijn innovatieprogramma?

Wat wil je van ons weten?

Wat heb je gezien?

Wat vind je niet leuk?

Wat zou je graag willen zien?<|eindelijk verwachtte of ontving je je software?

Warrang! – het personeel opdagen en onze levering echt goed voorbereid (nieuwe software proberen!).

applicatie/ Window man